Super high-heeled

Okej, here's the thing - Fredrik bara ääälskar mina super high-heeled bruna stövlar som jag införskaffade mig när jag och Karin var i Stockholm på lucia för två år sedan (och som jag endast använt ute en endaste gång och det gjorde ont som jävlar)Och själv så tycker jag ju inte illa om dem pga deras utseende, så vad gör man inte för sin käraste? - Jo, man plågar sina stackars fossingar för att lära sig att hantera dem på en vardaglig nivå. Så nu trippar jag omkring i lägenheten och håller på och svettas ihjäl (de är himlans varma). Men varför är det så, att vi tjejer måste plåga våra små tossar så förfärligt? Här går jag  omkring nu 8 centimeter längre, och varje steg är med en osäkerhet. Men om andra kan, så kan väl jag också? Jag har ju trots allt en snygg jacka i höst.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0