Min älskade lilla vän.

Jag har nu fått svar fårn CSN och enligt dem ska mitt beslut vara klart, jag är berättigad studiemedel, men tydligen kan de inte skicka ut några papper på det. Snacka om att vara CSN upp i arslet.

Dagen tillbringades ute i Sandarne från kl 12 ungefär, och det var helt underbart skönt. Vi hade innan varit ner på stan och köpt en jättefin solrosblomma som mamma och pappa fick (för hjälp med allt som tvätt och skjuts och så). Vi åt Flygande Jakob och solade mest hela dagen, Efter maten tog även jag och Fredrik och lånade deras cycklar och cycklade ut till Stenö där vi köpte en varsin isglass och gick ner på den fullsmäckade stranden och kände på havsvattnet, och man kan väl summera det som så: att puppa nästan frös till is av hur kallt det var när man doppade tån.

Men nu när det här med CSN verkar lösa sig så kommer nästa bakslag: Nicky har en massa utslag igen och han kliar sig så att han blöder stora mängder. Det finns inte så mycket mer att göra åt det, då han redan går på stark kortison, och mamma och pappa har sagt att om han blir ännu sämre så måste vi tyvärr låta honom somna in. Vilket jag inte kommer klara av. Inte min älskade lilla vän.




Alltid bäst, alltid vackrast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0