För jag ska jobba med barn

Idag var vi hem till Fredriks farmor och hälsade på i hennes nya lägenhet. hon stortrivdes, vilket är skönt att höra, eftersom hon så sent som 2 månader sen bodde i villa i Vågbro.
Efter det har vi sett på Sex and the City-filmen, och vad kan jag säga om den då? Den går väla an att se. Ett bra tips är ju att man har följt serien innan så man hänger med i svängarna, annars har man i stort sett noll koll. Men den var helt okej. På söndag ska vi eventuellt gå och se Narnia II - Prins Caspian, och hoppas att den är i stuk med den första.

För övrigt kan jag väl officiellt meddela att jag har kommit in på ett program i Gävle. Jag har ju de senaste åren inte vetat vad jag vill bli, men innerst inne har jag alltid kännt att det borde vara något som har med barn och ungdomar att göra, och då speciellt det förstnämnda. Och nu har jag alltså kommit in på Lärarprogrammet med inriktning skapande möten i mångkulturella förhållanden då man får en examen mot förskola och fritidshem. Så jag hoppas nu att jag kommer trivas med det. Annars vet jag inte vad jag gör...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0