En helt vanlig jävla desperate housewife

Snart har jag varit ledig i två hela dagar, och vad har jag gjort hittills? Jo, jag börjar få en snygg bränna, och jag vet nu hur det känns att vara hemmafru i hus. Vad kan jag säga om det då? Jo, det är väl inget jag riktigt är förtjust i. jag lagar maten, jag plockar undan och ser till så att mjölken inte står och surnar i 2 timmar i 30 grader hetta, jag sköter tvätten, jag ansvarar för att diskmaskinen blir iplockad och startad, jag ser till så att pajerna inte bränns i ugnen och jag vattnar hela trädgården varje kväll. Varför jag inte gett upp? För jag är för envis och tänker inte ge mig förrän ändring sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0