Blogga är egentligen bara en ursäkt till viljan att bli känd

Ibland kan jag undra varför man bloggar. Jag menar, är man så socialkåt så att man känner att man bara MÅSTE skriva allt som händer en själv, exakt vad man handlar och så vidare?  Jag slänger ut alla mina köp som jag klassar som shopping, men skulle jag dela med mig och slänga ut en stor bild om jag låt oss säga köpte en dildo? - Troligtvis inte. Och egentligen, vem bryr sig om det man har köpt? avundsjuka jävlar eller? För vad kan man egentligen säga om ett köpt publicerat objekt? Skiiiit snygg! So what.. För som min pappa säger: jag vet att det är snyggt, annars skulle jag väl inte ha köpt det..
Sen har vi ju också det här med behovet av att hela tiden vid varje ledig tidpunkt blogga så att svenska folket har något att läsa om. vad är det för begär, om man tänker efter. Jo, begäret att bli sedd. Man vill bli en offentlig person. Men jag behöver inte det, då jag redan är det. Många vet vem jag är, och de som inte vet vem jag är har inget behov av att göra det heller.
Men likt förbannat så kommer jag fortsätta blogga, och dela med mig av mig till er, för vad ska jag annars sysselsätta mig med när jag har skittråkigt?

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0