Att leva som en äkta Sex and the Cityare

När jag såg SatC-filmen igår så slog det mig: är det inte så jag egentligen vill ha det? Jag vill också springa runt i glassiga affärer i extravagant snygga kläder och bara spendera spendera spendera. Inte behöva bry sig om hur mycket VISAkortet belastas eller något sådant. och inte tala om en lyxig resort i Mexiko. Jag menar, jag vill inte springa runt med en massa papparazzifotografer överallt vartän jag går, utan bara få köra mitt egna race.  Men drömmar, de ska bara drömmars. Men Fredrik säger ju att han ska bli rik, och jag har ju mn nya snygga jacka, mina skyhöga stövlar och min Fendi spybag-kopia, så det är väl bara att börja öva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0