Utövar samkväm med min utvecklingspsykologibok

God dag kära läsare. gissa vad jag gör? Jo, jag sitter här och kämpar vidare med hemtentan. Men nu har jag nått ett genombrott i det hela, då jag tog och mailade till kära Meo och ställde en del frågor, som gav mig svar på det som jag grubblat över, vilket i sin tur resulterar i att det kommer flyta på lite bättre med att svara på de frågorna. supoerb! Nu är jag dessutom nyäten (frasig baguette med grillad kyckling, grillkrydda, isbergssallad och gurka). Fredrik utrymmer snart lokalen, och eftersom planerna blivit ändrade så kommer vi inte ses förrän på lördagkväll. Detta betyder alltså att jag kommer få ännu mer tid till att göra mina uppgifter.
Annars har jag till mnin tröst också Luftslottet som sprängdes. Som vanligt är Millenniumböckerna sega att komma igång, men denna är i och för sig lite annorlunda, då den tar vid direkt där den den föregående slutar. Men nu är det så mycket polissnack och sånt som SÄPO och grejer. Fast i det första kapitlet var det mer hjärnsnack och anatomi och såna termer, och hör och häpna, jag förstod vad minsta lilla ventrikel satt och utfyllde för funktion. Jag kunde medicinen, och jag behärskade sjukdomarna som de nämnde. Då blev man lite varm i hatten.
Nej, nu är kl 16, och jag skall sätta mig och utöva samkväm med min utvecklingspsykologibok.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0