The hunk of the year 2008

Har ni tänkt på vad som är 2008's samtalsämne? Björn Gustafsson så klart! Killen är het het het, fast han står där i sin töntoutfit och ser ut som ett litet barn. Alla tjejer ivill gifta sig med honom, inklusive jag. Fredrik tycker väl inte att det är nån vidare bra idé, men jag börjar nog få övertaget där nu när jag säger att jag skulle bli stolt om han var med Rihanna. "Min kille har doppat i Rihanna!" skulle jag utbrista förtjust. Samma sak borde F tycka om mig och Björta. "Min tjej är brödet som Björn Gustafsson vill lägga korven i". Att han inte bara lär sig... Serious, vems hjärta kan inte slå ett extra slag för denne pojkspoling...
Men visst har jag det bra med my man. Men man är väl tillåten att ha fantasier, eller? Har ni fantasier? om någon ni vet att ni inte kan få? Vems korvbröd vill ni vara?
Nej, jag har en hemtenta som väntar, lax som skall prepareras och en dejt som kommer komma inpallrandes om några timmar. Tills dess, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0