Söderhamns värsta amygdalalösa person

Jag borde egentligen sitta med hemtentan just nu, och inte här, men jag är så less på den så det är inte sant. Fredrik ligger i sängen och läser sin Harry Potter till engelskan och jag sitter här och tråkar. Läser lite. Inte det jag borde, utan bloggar. Jag borde känna panik, men jag kan inte. Vet ni varför? Jo, för jag är ett psyko. Ett psykfall har ingen fungerande amygdala, och kan därmed inte känna empati. Jag kan utöva vilken form av gärning jag vill, utan att känna det minsta lilla ånger. Bra va? Nog för att det i självaste verket inte är så, men man kan ju låtsas. Man kan ju få skylla på det i alla fall. Så här sitter jag, psykot Caroline Pettersson och hånskrattar lite då och då . Tyst för mig själv, så att F inte ska höra och börja misstänka att jag faktiskt inte sitter och skriver på hemtentan, som han just nu tror att jag gör. Håhåhåå han är så grundlurad, den pojken.
Väntar på posten, kan den komma någon gång? Inväntar Stieg Larsson Luftslottet som sprängdes med mera från CDON's bokrea. Snäppet billigare, betydligt bekvämare. Och när man har en pojkvän som har fraktfritt jämt. då älskar jag detta.
Fast kanske, kanske man kan gå och tigga till sig lite ompyssling. Jag säger att jag har varit duktig och har paus. OCh så kopplar jag på mitt sorgsna jag. Då funkar det nog. det gör det alltid. Muahahhahahahahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0