I am McLovin

Jag måste vara den lataste människan i hela världen. Men trots det ,så har jag gjort 3 fullständiga frågor på utevcklingspsykologin idag. Men för imorgon har jag satt upp en gräns på minimum fyra frågor. Mindre är inte godkänt. Men grejen är den att jag blir så klen i kroppen. Det känns som att jag ska tuppa av innan det är klart, och jag måste röra på mig för att inte få en obehaglig känsla. Men imorgon har jag sett till alla aspekter, så därför ska jag kliva upp i skaplig tid och gå ut och röra på fläsket. ajg ska även ner på stan och köpa Aftonbladet med torsdagsdvdn som under följande åtta veckor består av Beck. Me like Beck, okej? Sen blir det plugg plugg plugg. Inga ursäkter, missy.
Ser just nu på Girls of the Playboy Mansion på kanal 5, och de ser Supersugen. Enligt mig finns det inte mycket som är sämre än just den filmen. Något som däremot är bra, är I am McLovin. McLovin gör att man överlever 1½ timme som känns som sju svåra år engentligen. Men vet ni, den är fortfarande superdålig. Dock finns det filmer som jag vill gå och se på bio, som
Morgan Pålsson - Världsreporter
Cloverfield
Jumper
Alvin & Gänget
Fast Alvin & Gänget har jag bara hört ska vara urusel. Så det blir nog som så att man inte går på den på bio i alla fall. Däremot ska jag kanske ta och besöka Cloverfield. Vi får se hru det blir. Det är ju så fruktansvärt dyrt med bio nu för tiden.
Men jag vill hitta på någonting med F. Något lite utöver det vanliga. Helgne den 4-7 april åker jag ner till Mary i Göteborg för ltie relaxing på annan ort, och den 23 april åker han till Kanarieöarna i två veckor för att fira hans pappas 50årsdag den 30 april. Sen träffas vi igen den 8 maj, och vips, så är det sommar och jag ska jobba. MEn med sommar betyder det även hans födelsedag den 25 juni, Nicky blir 8 år den 26e, och tidigt tidigt den 28 juni drar vi ner till varma Frankrike igen. så tiden går snabbare än vad man tror. Den 5 juni, alltså på självaste studenten för vissa, gör jag min sista tenta i psykologin, och sen är jag färdig med skiten. och jag spottar och svär om mina framtida studier kommer bli lika jävliga som dessa, för detta är det värsta jag varit med om. På hemtentan trodde vi starkt att man kunde ju faktiskt hoppa över en fråga om man inte kunde den, men icke sa Nicke. När jag läste igenom papprena igen nu idag så såg jag till min stora besvikelse att man måste ha minst 1 poäng på alla uppgifter, annars får man inte en summation av poängen och därmed inget betyg. Så där sprack det. Gillar då att en del av frågorna är baserade på den engelska boken, som inte många av oss har. Lätt då att kunna svara på de frågorna. Lätt då att kunna få ett betyg. Är ju lika bra att skita i att lämna in portfolien överhuvudtaget.

Nej, nu ska jag försäka få tag på my man, som inte svarar. Jag misstänker starkt att han har somnat med sin Harry Potter på engelska. Själv får jag väla lägga mig med min deckarroman. Den är räddningen i min vardag under dessa hektiska dagar. Den får mig att drömma mig bort i gåtornas värld. Och visst kommer jag känna mig lite smart sen när jag läst närmare 2000 sidor på tre böcker. Det vore något för psykologin det. Men sedan ska jag försöka få in lite Blink! - The power of thinkting without thinking av Malcom Gladwell. Det är en pskyologiskt och filosofiskt verk i pocketform som klassas som skönlitteratur. Anders Flykt gillar den skarpt, och han är ju smart. Kanske kan man bli lite smartare av att läsa den. Den är ju på engelska också, bara det!


Nu hoppar McLovin in i duschen och sen ner i sängen med sin 800sidorsbok. Och lyckat nog så fick hon precis tag på Fredrik. Han får nu skylla sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0