Stackars lille Nicksen

Hujeda mig, det gick idag. Nu är det bara tentan kvar, och sen så är det juluppehåll. Eller ja.. Självstudier heter det väl snarare. Sen har jag även sett schemat för halva min vår, och än så länge ser det HELT underbart ut. Imorgon är jag fri som en fågel, och jag ska väl egentligen bara hjälpa Robert med en grej. Kanske att jag måste skjuta på det dock, då jag blev informerad om att Nicky är kanonsjuk och bara spyr, och så mamma är på sjukhuset i Uppsala och pappa jobbar, och eftersom jag är ledig så erbjöd jag mig att åka ut till honom om det var så att han fortfarnade är dålig imorgon. Tydligen så spyr och skakar han bara för fulla muggar.




Andreas och Nicky hösten 2000


Sen är det mormors s81-årsdag imorgon, och vi ska åka ut dit när Andreas slutar. det är alltså mycket att stå i.

Kommentarer
Postat av: SliZeTheSiZe

Åhhh vilken sötnos till hund :D

2008-12-27 @ 23:14:00
URL: http://slizethesize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0