Kursportföljen är ett minne blott!

Det blev ingen dag 4 på reseberättelsen, och det blev inget inlägg överhuvudtaget igår. anledningen är för personlgi för att tas här, men nu är det som det ska vara igen. Idag har jag dock bara lagt tid på Kursportföljen, och gissa vad? NU ÄR SKITEN KLAR!!!!!!!!

Mer tänker jag nog inte göra ikväll. Fredrik lovade i torsdags att han skulle städa, men för tillfället, söndag kl 17, sitter jag i centrum av en orkan känns det som. Han själv är hemma hos sig och spelar dota eller nått skulle jag tippa på. Typiskt? Värt att nämna kan också vara att han faktiskt var vaken hela natten de var borta och trots att han lovade att hålla sig vaken så satt han och sov i soffan i går kväll kl 21.30. Så där slutade den kvällen. Inte blev det någon bio som jag hade planerat heller. Nöjda gatan må ni tro.

Men inget av det där betyder något just nu, för jag är klar med Kursportföljen!

Kan hända att dag 4 på Teneriffa kommer in senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0