Det är full rulle förstår ni!

Jag har varken haft tid eller ork att vara här på bloggen den senaste veckan, men kanske att jag kan skärpa mig nu..? Vi har faktiskt mest spelat Monopol hela dagarna och har det skitkul. Dessutom har vi haft parmiddag och spelkväll med Robert och Carro i lördags, Oskar kom hit och övernattade igår tills idag och imorgon ska vi träffa Robert och Carro igen för lunchning och planering av nyårsafton. Det är liksom full rulle här.

Pinsamt nog har jag ju inte fått ut resedagboken än, men den kommer. Det kommer även bilder från juldagen och det kommer bilder på anant. Så håll ut!

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh den som är så himla enkel, självklart ska jag försöka knåpa ihop en liten beskrivning :)

2008-12-30 @ 21:47:30
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0