Dagens bestyr

Idag drog jag ner mot Gävle och skolan kl 10. Jag kom hem kl 17, och jag började egentligen jobba 16.30. Sen har det varit fullt ös med julpynt och julkort fram tills nu, och jag har även hunnit slå in lite julklappar. Så om det blir någon reseberättelse innan Johnny B ikväll? Svar negativt. Där emot har jag hunnit fixa så att min dator återigen är lösenordsskyddad och tittat in här, så det är nog på G snart. Kursportföljen till perspektiv på läraryrket A som egentligen ska vara inne på söndag kl 24.00 får vi lämna in innan tisdag eftermdidag, så där fick man lite mer tid på sig.
imorgon ska mamma och jag börja med klänningsskrädderiet, och jag ska ta tag i lite skoluppgifter tänkte jag. Hujedamig, det verkar inte bli någon reseupdate förrän januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0