Kanske dags för lite B-U-S?

Vi är uppe och hör regnet knattra mot fönstret. Planen var att vi skulle gå ner på stan och handla på ICA och Hemköp idag, men så blev då inte fallet. Men istället fick vi til vår besvikelse se att våra goda Pärlansmörgåsar hade möglat flera dagar för tidigt, och egentligen borde man väl då höra av sig till företaget, men vad får man ut av det..
Annars ska jag om några få timmar gå iväg och jobba min 5 dag i ströck på Västerbacken. Det jag har kvar den här veckan är:

idag: 14-21
Lördag: 14-22
Söndag: 6.30-15


Sen är jag ledig i en vecka, men då ska jag ju plugga en massa. Jag börjar känna nu att det är jävligt mycket tjatigt just nu, och att jag behöver ledighet från allt. Jobb, skola och så vidare. Men det finns inte tillfälle för det. Jag behöver resa bort, men det tillåter inte ekonomin. Eller ja, den hade tillåtit det om det inte hade varit för att jag msåte köpa dyra transportationer till Gävle  Men jag får väl gå och lägga mig på Suntrip-in eller varför inte köra en kur med brun-utan-sol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0