Jag har hittat min kofta, kära vänner

Skolan idag och shopping. Var in på nya tvåvånings-Gina Tricot inne i Flanörhuset, och där blev jag 327 kr fattigare i form av en kofta 179 kr, en topp 99 kr och två tunna diadem 49 kr. Jag har ju länge behövt en kofta, och nu har jag hittat den.




Annars kan jag tala om att jag har en sjuhelskottans träningsvärk idag i hela kroppen. Kanske blir det ett pass ikväll också, jag har itne ritkigt bestämt mig. Måste göra en skoluppgift som ska vara inmailad senast söndag också. Visserligen så är den inte så svår att göra, men ändå. Just nu känner jag inte för det.
Helgen ser ut som följande:

Fredag: Jobba 14-22
Lördag: Jobba 7-15.30  |  Ut och käka med Madde?
Söndag: Jobba 14-21  |  Skoluppgiften ska vara inne

Hur ser ert schema ut för helgen som kommer? Ska ni slita häcken av er eller bara ha det askalas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0