Kalla Faktas Arbogamorden

Sista arbetspasset är avklarat och det känns fruktansvärt skönt Vissa kommer man sakna, speciellt en tant, men henne kommer jag kika in till lite då och då när jag ska träffa mamma där på Västerbacken.

Just nu ligger jag och tittar på internet och Kalla Faktas dokumentär Arbogamorden. Jag ville se den redan när den gick kl 19.20, men då jobbade jag ju som sagt, och vid den tidpunkten. Såg ni den? vad tyckte ni? Själv finner jag det hemskt intressant. hur hanterar man en sån sak? Överfall, livshotande skador, mord på två små oskyldiga barn, jakten på mördaren osv.. Och hur, ursäkta språket men, hur fan kan man göra en sådan sak? Emma och barnen hade ju inte gjort något. De små, små änglarna. Må gudarna se till så att inga andra barn behöver genomgå en sådan tragedi någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0