Presenttips kanske?

När jag satt och bläddrade i en tidning idag så fick jag nys om sidan Bluebox.se, som säljer en massa roliga prylar, både till budget och lyxpris. Jag har valt ut några av favoriterna från nyhetssidan här åt er. det enda jag kan finna negativt med sidan är att frakten är relativt dyr med sina 49 kr i kostnad.





Läppbalsam i bakelse
29 kr


Finns i smakerna:
1. strawberry cream puff
2. chocolate cream puff
3. chocolate sprinkle muffin
4. rasberry cream tart
5. wild berry tart
6. cream tart





Läppbalsam i miniglass
29 kr

Finns i smakerna:
1. tuttifrutti
2. strawberry
3. chocolate fudge brownie
4. mint choc chip
5. coockies n' cream
6. bubble gum


 



 








Ice Shot Glasses - formar för 12 snapsglas av is
115 kr





Iskub diamanter
79 kr








Tillknycklad mugg i keramik
59 kr/st






Tillgodocheckar till partnern
75 kr
De här checkarna innehåller allt från att få "dusch för två" och "hushållsarbete" till "frukost på sängen" eller "en kväll med vännerna

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad söta, i bakelser! 3an verkar god! :)

2008-08-08 @ 07:57:00
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0