Man ska tydligen inte få slappna av

Äntligen är det gjort, jag har nu en minisemester på 8 dagar, vilket känns underbart med tanke på att jag nu är riktigt less på att jobba och vara upp-i folk. Så nu ska jag väl försök plugga de här dgarna, och så måste jag väl till svärföräldrarna, för Carina hade frågat Fredrik idag om jag inte gillade dem eftersom jag tackade nej till att komma och äta hos dem idag, och Stefan hade frågat om jag var sur på Fredrik eller nått, eftersom jag inte hde stannat på crucingen igårkväll. En annan tycker ju att man ska slippa såna misstankar när man jobbat 7 dagar i sträck och dessutom klivit upp kl 5 imorse. Men tydligen inte kanske. Sen är det ju så att jag vill inte spendera första lediga stund där, utan då vill jag vara hemma och få återfå sinnesro och koppla bort arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0