Resultat omklackningen

Jag hämtade ut skorna som jag haft inne på omklackning hos Crispins idag, och jag är riktigt nöjd över resutlatet. Båda paren var som sagt helt utan klackar, plus att de var söndernötta på hälarna. För 95 respektive 85 kr fick jag nya stabilare klackar, plus att de fixade till hälarna på båda skorna. Jag kommer utan tvekan lämna in mina skor där i fortsättningen med tanke på kvalitet och pris.

Annars så pluggar jag mellan varven nu. Jag har märkt att det går bra om jag bara spenderar 10 minuter(en kvart åt gångne till psykologin. Då hinenr jag memomera, och jag hinneri nte komma in i den trötta fasen och glömma bort alltihopa.

Imorgon har jag registrering på skolan. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0