Ledighet är det bästa

Tandläkarbesöket idag gick bara bra, och tandjävlen åker ut den 2 september kl 17.30. Så nu kan vi bara vara skakig på benen fram tills dess.

Annars känns det kanon att vara ledig nu. Jag har bestämt att jag inte ska pluggan ånting idag, utan jag ska vara helt ledig från det. Imorgon ska vi ha Nicky hela dagen, och då har man tid till att läsa lite och så kanske jag hinner med att träna crosstraining. Och titta på McCloud's döttrar, så klart. OCh kanske lite Våra Bästa År


Kommentarer
Postat av: Karoline

kan jag vara nyfiken och råga vad du betalade för tandläkarbesöket? inte lagandet men själva "årliga undersökningen" om du förstår? jag ska dit på onsdag och är lite nervig med betalningsdelen haha

2008-08-11 @ 15:19:54
URL: http://karoline3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0