Kom igen, kontot väntar!

Okej, nu måste någon verkligen sätta in lite pengarp å mitt konto, för jag har precis lagt in räkningar som kommer betalas den 28 augusti PLUS att jag har köpt skollitteratur för 408 kr. Sen har jag ju som tidigare nämnt lämnat in mina favvstövlar och favvoboots på omklackning. Dessutom behöver jag en ny garderob á la SATC. Seså, var inte kinkiga. Jag kikar mitt kontostatus om ett litet tag igen, bidrag mottages tacksamt.


Middag hemma hos Fredriks familj som sagt. Jag må säga att jag kan inte ha varit ett vidare trevligt sällskap, men eeey, vad kan man vänta sig när det enda som det är fokus på är Sommar-OS, och jag hatar eventet. Helt seriöst, jag hatar allt som har med sommar-OS att göra. Ge mig lite vinter och ge mig lite ishockey. Då snackar vi OS-I-Like.

Imorgonkväll är Fredrik med grabbsen, och jag, jo jag umgås med en vinare. En afrikansk fot dessutom. Ryktet säger att det även finns som rött, och då är man väl inte sen med att kolla in läget och avgöra hur det hela ligger till.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, det tycker jag. :)

2008-08-15 @ 22:52:08
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0