Kan man dra ut tänder med en bultsax?

En bra blogg ska uppdateras flera gånger om dagen. Detta är ingen bra blogg i så fall.

Jag och Madde som jag jobbar med har snackat om en sak flera gånger nu, och det är hur jävla dåligt vi icke.utbildade.inom-sjukvården.vikarier blir behandlade av en del i personalen. De tror att de kan köra med oss hur de vill, som idag då jagfick sitta och massera en ordinarie. Och de är minst sagt riktigt otrevliga mot oss i bland. Men vi jobbar båda dagen lördagne dne 30 augusti (och söndagen är vår sista arbetsdag), så då tänkte vi gå ut, käka lite gott och sedan gå hem till mig och fortsätta firandet och utvärdera var och en på stället med snälla och bitchiga ord.

Annars har jag grymt ont i högra delen av käften idag, och det på grund av min kära lilla visdomstand i nedre tandraden. Just nu så känner jag inga hinder jämtemot att dra ut dn med bultsax. Om man nu kan dra ut tänder med en sån vill säga. Jag vet inte riktigt hur den ser ut så att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0