Imorgon dör jag

Okej, jag vill bara meddela att imorgon kl 8.45 tar mitt liv här på jorden slut, för då dör jag. Tanden har inte blviit nå bättre, utan nu är det som en eldsvåda där inne på högra gaveln, vilket tyder på inflammation. Så jag tog tummen ur arslet, svälde min stolthet och gick och fixade en tid hos tandläkaren, så jag fick en akuttid imorgon hos jourhavande tandläkare. Och sist höll jag ju på att dö så att. Kruxet är bara att jag egentligen ska jobba kl 14-21 imorgon också, så vi får väl se hur det blir med den saken, för när jag fick plocka bort min första visdomstand för 2 år sedan så sov jag bara hela dagen sen. Så tack för den här tiden på jorden. Den var kort och bedrövlig.





Kommentarer
Postat av: camilla

sv: Jasså okej. Där ser man ;)

2008-08-06 @ 14:39:44
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0