Ge mig cheesecake!

Jag är så sugen på cheesecake. Nå oerhört. Fast först och främst så måste vi skaffa oss en rund form med avtagbar botten. Sen ska jag göra den här nere, fast med färska hallon i. Smaskens va?
Men ikväll ska vi se på film, och Fredrik har lovat att han ska gå ner på ICA, köpa något, och överaska mig. Så vi hoppas på något som är riktigt gott. Fast jag vet att jag egentigen ska sluta med sånt, men skitsamma. Lite trevligt är det ju med överaskningar, och jag är spänd av förväntan.

Igår frågade förresten Fredrik mig vad jag tyckte att han skulle göra för sina pengar som han ska få för att han målat garaget:
1. Att han ska betala en månadshyra.
2. Att han ska köpa en ny mobiltelefon eftersom hans är så dålig.
3. Att han ska ge mig ett Nintendo Wii i födelsedagspresent.
Hur gärna jag än vill ha ett Wii, så tycker jag att det är alldeles för mycket att ge mig en present för över 3 000 kr. Det kan jag inte ta emot. Däremot, så finns det ingenting som kan hindra honom att köpa ett eget Wii och som han kan ha här i lägenheten.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0