En nystart är allt som behövs

Jag tog tummen ur arslet och gick och lämnade in mina stövlar och bootsen som behöver omklackas. 95 kr paret för stövlarna och 85 kr för bootsen, så inte så värst farligt. De hade mycket att göra nu i dagarna, så de skullle inte vara klara förrän på tisdag, men det gör inget för jag behöver de inte förrän skolstarten. Ribban skall läggas högt i år hade jag tänkt.. Helst hade man velat gå till frissan och styla håret med färg och rådgivning och så, men det får nog bli ett hemmapaket i badrummet. Sen skulle inte mina testprodukter sitta så tokigt heller. Kläderna och hudprodukterna och så. Men jag har mina planer på vad jag ska göra med alla mina pengar som jag kommer ha sen. Nyfiken? Ni får vänta några månader till tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0