Äntligen en mascara á la Waterproof

Tentan är klar och förhoppningsvis gick det bra. Det är så svårt med Anders tentor, för man kan alla anteckningaro ch så, men hana frågor är så konstigt formulerade så man vet inte vad det är som han är ute efter. Men som sagt, förhoppningvis.


Jag shoppade även idag en vattenfast mascara. Jag har ju länge funderat varför jag aldrig köper vattenfasta, när tårarna alltid sprutar på mig så fort jag skrattar och kletar ut mascaran. Och då min budgetvariant av rengöring som jag köpte i Sundsvall förra onsdagen var den bästa jag haft, så var jag inte sämre den här gången, utan hade i bakhuvudet att det var Max Faxtor's Masterpiece Waterproof som var bäst i test över budgetvarianterna, så det blev en sån, 150 kr på H&M. Så imorgon ska jag testa om den lever upp till testresultatet.
Jag köpte även ett spel som vi ska köra på lördag, men det blir en överaskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0