Vovverastningar mitt i natta

Nicky sov hos oss i natt, och då han låg nedanför Fredriks sida av sängen så väckte han honom först, så Fredrik i sin tur väckte mig, Jag klev upp för att gå ut och morgonkissa med honom och ge honom mat, men i dörren får jag för mig att jag kaaaaanske borde kolla vad klockan är. Jag får titta några gånger tills jag inser att hundrackarn allt får gå och lägga sig igen, då klockan visar 02.45. Mamma och Andreas skrattar fortfarande åt det hela.

Och nu är jag förövrigt brunhårig igen, och jag trivs.. Min hudton passar faktiskt bättre till den här färgen, så den här gången ska jag nog behålla den. Den kommer ävl fyllas i och så med slingor kanske. Det är sånt som märks.


image30


Kommentarer
Postat av: Karoline

lägg upp en bild i färg :D

2008-04-10 @ 19:01:53
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0