Vad gör Svenska folket en lördagskväll?

Fick spolingen med mig ut på en powerwalk i morse, vilket var ruggigt skönt. Efter en varm dusch sitter jag nu här i morgonrock och funderar på kvällens klädval, då det vankas midag från Fredriks sida. Jag får inte ens röra kylskåpet, där han förvarar din hemlighet. Dock har han lagt en av mina vitvinsflaskor på kylning, så det vankas alltså sån mat. Om tre timmar är det sagt att det är middag, och jag skall till dess vara instängd i sovrummet. Sen är det han som styr kvällen, men jsg vet att det vankas Sing-a-long och Extra Extra i alla fall.
Vi får se vad kvällen har att erbjuda, kära vänner.

Säg mig, vad ska ni göra?


Och jag har precis förhandsbokat Camilla Läckbergs sjätte bok, Sjöjungfrun. Kan man längta mindre till 28 maj?


image30

Kommentarer
Postat av: Anna

vad skumt, jag tänkte just på det igår när jag var ute och gick - NÄR kommer egentligen hennes nästa bok?! :D Nu vet jag svaret, tack! :D

Ikväll blir det bara familjemys för min del, leka med dockor på golvet med lillasyster. :P Jag hoppas att ni får det jätteromantiskt och mysigt. Kramkram!

2008-04-12 @ 15:31:17
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, men oftast är ju böckerna bättre än filmerna. Jag kan inte avsky dom dock för min kusin var med lite då och då i filmerna. :P Jag har inte råd just nu bara, men det känner ändå bättre att veta att det är på g och att jag har något att spara till. ;) Haha.. jag tycker att din pojkvän är snäll som försöker, det är inte alla som gör det. :D Kram och ha en trevlig kväll! igen.

2008-04-12 @ 18:20:49
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Mary

Vi ska supa skallen av oss. Du vet, Norman som styr idag :P Då är det fullt ös medvetslös, eller alltid redlös!
Ha en trevlig kväll med vinflaskan!

2008-04-12 @ 18:37:13
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0