Tigi Catwalk Fashionista - Mitt hårs livsförsäkring

Jag har alltid varit lite skeptisk mot att införskaffa mig ett frisörschampoo för flera hundra. Vad har varit meningen med det liksom? Håret kan väl inte bli så mycket bättre på ett sådant mirakabelt sätt som frisörerna säger? De säger väl bara så för att få sälja..
Men de senaste månaderna har mitt hår mått ritkgit uselt. Det har varit torrt, äckligt och slitet. Och jag har febrilt försäkt att rädda det, men förgäves. Tills jag klippte mig den 4 april på FrisörCenter i Göteborg. Jag hade då funderat på det ett tag, och jag efter mycket velande så bestämnade jag mig för att faktiskt skaffa ett, allt för att visa att mina misstankar mot hela uppståndelsen fakitskt stämde. Therese, hon som klippte mig, tipsade om Tigi Catwalk Fashionista Safe for Colour Schampoo. Hon hade själv använt det i 7 månader, tvättade håret var femte dag, och än var inte flaskan tom. Var femte dag? tänkte jag., fyfan... Men jag fick känna på hennes hår, och det var helt underbart. Och då var der 4 dagar sen hon tvättade det. Så jag tänkte, att okej, jag ger det en chans.
Dessa 189 kr har räddat mitt hår. Håret mår helt underbart av det, och jag kan inte vara mer nöjd. Och det är faktiskt så, precis som de säger, att när du tvättar håret så har du först i lite som en bas och gnussar. Här kommer det inget lödder, om inte håret faktiskt redan är rent. Men sen, när du har i bara nån droppe schampoo till, så löddrar det som in i sjutton. Hela håret blir verkligen krämigt av en klutt lika stor som en femtioöring, och det är helt underbart. Dessutom luktar det underbart också. nu sitter jag här, men nytvättat hår, som jag inte behövt tävtta sen förra veckan. Jag tvättar nu ca var tredje dag, då det inte riktgit funkar på engång att börja tvätta det var femte dag, utan du msåte avänja håret först. Men jag är på god väg, kära vänner. Och mitt hår mår perfekt. Jag kan nnu styla det precis som jag vill. Det som är, är att håret fakiskt klarar sig bättre utan hårspray nu. Innan behövde jag använda det dagligen för att håret inte skulle bli fettigt på engång. Nu sitter till och med lockarna som jag gör då och då i så länge jag vill ha dem.
Så jag rekommenderar er verkligen att betala lite extra för detta. Jag kan bara rekommendera detta Tigi schampoo, för det är det enda jag testat, men fråga din frisör för bästa resultat! Det kan ju faktiskt vara så att just ditt hår inte passar för just detta schampoo. Men om du har färgat hår, så ska det inte vara några problem.


Tigi Catwalk Fashionista Safe for Colour Schampoo

Tigi Catwalk Fashionista Colour Safe Schampoo
Rek.pris ca. 189:-



image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0