Snart dags för åktur igen

Hittills har Anna, Wånkan, Karoline och Emma rapporterat att de klarat utmaningen. Grattis! Men hur har det gått för er andra, kära vänner?

Drar kl 06.27 på fredag från Söderhamn ner till Göteborg. Göteborg.. Denna underbara stad som jag skulle kunna tänkas leva i, om det inte vore för att det var en bra bit hemifrån. Annars älskar jag den. Men men.. Jag kommer i alla fall hem på måndagkväll igen. Gästbloggning kommer ske på Marys blogg, och jag kommer väl slänga in något här på min egen också under min vistelse. På min tågresa kommer jag läsa psykologi och se på Rena Rama Rolf, då jag tar med datorn.


image30

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh.. göteborg.. :) Vad ska du hitta på här? :)

2008-04-02 @ 21:13:03
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Mary

Jag lämna ju min rapport i min blogg i helgen. Men jag klarade mig finfint!

2008-04-02 @ 22:33:09
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0