Shoppaholic, nästa?

Vet ni att jag gått ner två kilo sen Fredrik åkte förra veckan? Nyttigt? Klockan är hittills 16.45, och allt jag ätit idag är en hallon/banansmoothie. Bra för kroppen? Svar nej. Och till följd på det så är mina händer alldeles uttorkade, cilket är den största symptomen på näringbrist - uttorkning. Jag är själv medveten om problemet, men jag måste tvinga i mig min mat nu för tiden. Istället för mat så köper jag saker, som idag då jag köpte detta:

image37

Showerpeeling by H&M
Exotic fruit 210 ml
H&M, 29,50:-


image38

Dove Deodorant dry stick
Fresh touch
H&M 39,50:-


image39

Brunt baslinne
H&M, 49,50:-

Vi hoppas på ordning och reda på ekonomin igen när Fredrik The Budgetman kommer hem igen nästa vecka. Annars kan jag förövrigt konta med att jag behövde en ny deo, då den andra börjar ta slut och luktar skunkt efter några månaders användning. Den här luktar supergott, kan jag tillägga. Även showerpeelingen luktade somrigt och fräscht.

image30

Kommentarer
Postat av: Anna

jag känner igen det där, dessutom är det aldrig roligt att köpa mat för de pengar man har. Kämpa på själv, med överlevnad, liv och mat. Eller annat. ;) Jag börjar ta mig upp ur mitt träsk och jag är gärna med på matdagbok i nästa vecka igen?

2008-04-30 @ 10:41:46
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0