Nu har jag något att se fram emot i alla fall

För att få dessa dagar att gå fortare, och försöka tänka på annat än att det är evigheter kvar tills Fredrik äntligen kommer hem igen, så täntke jag och min gamla högstadieklasskompis Ann-Sofie träffas på lördag, käka lite och gå ut på krogen sen. . Känns skönt att få träffas igen efter så lång tid. Herregud, vi har ju inte träffats sen vi båda gick i ettan på gymnasiet, vilket är, vad är det.. 5 år sen? Så det ska bli superkul. Och de stunder då jag är med någon så går det fortare, för annars verkar tiden stå still. Jag går och lägger mig vid kl 22 varje kväll med hjälp av insomningstabletter, och jag sover när jag kommer hem. Motivationen för saker ock ting är snarare nada. Jag är inte hungrig heller. Jag vill bara att han kommer hem.
Men nu ser jag framemot lördag, och det är bara i morgon, och sen är det lördag. Och innan jag vet ordet av det då så är det söndag, och sen är det inte långt kvar till sista april, och då är det fest igen, och då har jag kul, sen första maj, sen tenta den tredje maj, och sen är det snart den 8:e maj och älsklingsälskling kommer hem.


image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0