It sucks

Är det bara jag som tyckte att Team Cans ägde med Hearts on fire i Körslaget igår? (Visserligen ser jag det just nu, på reprisen, då vi tittade på Glasklart! och Sing-a-Long) Fast jag hejar på Brolle, så klart.

Natten blev väl inte riktigt så rolig. Jag började tänka på att sista gången jag ser och pratar med Fredrik är en timme på tisdag morgon, sen syns vi inte förrän eftermiddagen den 8 maj. Och det suger så nå makalöst. JAg hatar det. Jag hatar det så fruktansvärt. Förstår ni hur lång tid det är att inte ens kunna prata med varandra? Och ni som nu börjar "men sluta gnäll.." - jag vill inte höra er åsikt, så håll käften. Ni vet uppenbarligen inte ens hur det är, och då ska ni inte ens yttra er om det. Jag är så fruktansvärt less på folk som yttrar sig om det de inte ens har en erfarenhet om. Och ni som "jaa, men jag har haft distansförhållande" Jaa.. So what.. Ni har i alla fall kunnat prata med varandra på telefon och så vidare. Jag kommer inne få höra Fredriks röst. förrän den 8 maj. Så kom igen när ni har den erfarenheten.

image30

Kommentarer
Postat av: Karoline

när min fd älskling och jag fortfarnade var lyckliga så gick det ibland månader innan vi pratades vid, fick livstecken osv.. det var hemskt. men han hade ju sina skäl (var ute och vandrade i sahara, i nepal osv..).

men fyfan vad jobbigt det var. jag lider med dig!

2008-04-22 @ 20:48:59
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0