Exakt ALLT som jag stoppar i mig skall offentliggöras

Skulle inte blogg.se bli en bra protal utan problem? Jag har haft problem med den hela dagen. Men vad vet jag, det kanske bara är jag som stött på de bekymrerna?

Vet ni vad jag ska göra? Jag ska lösa mina problem. Från och med imorgon, ska jag skriva upp ALLT, exakt ALLT som jag stoppar i mig, för att sedan nsäta söndag gå igenom det hela och få lite perspektiv på vad det faktiskt är som jag stoppar i mig. Vad tror ni om den idén? Det blir ju lite "Du är vad du äter"effekt på det hela, och kanske kan man bli äcklad av sina intag. Vad vet jag. Vad jag däremot vet är att det finns nått sambokilo, sen bidrog Cerazetten med 4 kg på två månader.. Bara det är sinnessjukt. Är det någon som vill haka på mig i detta? ajg tänkte, i så fall kan vi ju skicka varnadra listorna i slutet av veckan. Då finns det inga kryphål. Då kommer nån annan få se vad det är man faktiskt stoppar i sig, och då kan man inte mygla för sig själv. Men då är frågan i stället den - Kommer man våga stå för allt man proppar i sig? Jag tänker våga, vågar du?
 

image30

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är på!

2008-04-14 @ 09:37:53
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Anna

Det låter som en kanon ide! Ska vi skriva med vattendrickande också? För det kommer jag inte kunna hålla koll på.

2008-04-14 @ 09:58:20
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Fia

Jag är på jag med :D

2008-04-14 @ 20:01:23
URL: http://metrobloggen.se/mefia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0