En tråktråktråklista som fyller ut ett inlägg.

SENASTE PERSON SOM..
Sov i din säng: Jag. Annan person: Fredrik.
Såg dig gråta: Fredrik
Pussade dig: Fredrik
Du gick på stan med: Karin och My
Skällde på dig: Tjaa.. Pappa kanske
Skickade ett e-mail till dig: VHS frågor & svar

EXTRA FRÅGOR..
Tar du droger:
Nopes.
Dricker du: Ibland
Vad är du mest rädd för: Ormar, hajar... Att nån som står mig nära ska dö.
Har du ett jobb: Halvtsomhalvt. Extraknäck och sommarjobb på G.
Är du ett hälsofreak: Hahahaa.. Simmar en enbent anka rakt fram?

STUFF..
Är du ensam nu: Japps..
Låtar som fastnar i ditt huvud: Gamla godingar.
Vill du gifta dig: Absolut
Vill du ha barn: Självfallet.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit: Jajjamensan.
Köpt någonting: Veckohandling på ICA Kvantum och ett armband jag velat ha ett bra tag. Och linser.
Varit sjuk: Pollen.
Sjungit: Kan ha hänt att man hängde med på en refräng eller två igårkväll till Så ska det Låta!
Träffat någon ny: Nopes.
Saknat någon: OM jag har...
Kramat någon: Nixpix
Pussat någon: Nej, jag är gräsänkling i 16 dagar.

SENASTE..
Bra låt du hörde: Daughtry - Long Long time ago
Film du såg: 10 min på Notting Hill
Sak du stal: Man skall icke stjäla.
Mat du åt: En qournfilé med råstektpotatis och rostade morötter

VEM..
Älskar du: Familjen, Nicky, FREDRIK, speciella vänner.
Avskyr du: Are you looking for trouble?
Längtar du mest efter: FredrikFredrikFredrikFredrikFredrikFredrikFredrik

VILKEN..
Tidning läser du: Aftonbladet dagligen.
Buss åker du oftast: 15 - Högskolebussen
Fråga ställer du oftast: Varför hatar Gud mig?
Dag föddes du:  Onsdagen den 28 oktober 1987
Stad/by är du uppväxt i: Sandarne.

PERSONLIGT..
Vad heter du: Caroline
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: När jag var liten ville jag heta Lina om jag inte missminner mig Nu bryr jag mig inte.
Vilket stjärntecken är du: Skorpion
Vilken årgång är du: 87:a
Vart bor du: SweetsweetbrotherboringSöderhamn
Vart skulle du egentligen vilja bo: Ingen aning
Vilken skola går du på: HiG - Högskolan i Gävle

FAVORITER..
Djur: Hundar & hästar
Färg: Svart, grå
Rum i huset: Vardagsrummet är stället jag spenderar mest tid i när jag är hemma.
Typ av musik: Det som går på radion

DITT RUM..
Stort, litet eller mitt emellan:
Det duger för oss.
Vilken färg på tapeterna: Grå med silver.
Favoritmöbel i rummet och varför: Sängen. Sova är bland det bästa som finns.
Vad vill du ändra där inne: Dubbelsäng. Att hylljäveln skulle vilja sitta uppe på väggen och itne ramla ner.
Vad har du där inne av följande:
a) Tv;
Nopes.
b) Video/dvd; Nopes.
c) Dator: Ibland. Här kör vi med Bebisen Laptopen.
d) Stereo: Nopes.
e) Telefon: Mobilen ibland, den bärbara hemtelefonen ibland.
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster: Mitt sovrumsfönster? Staffangymnasiet.
Vad gör du oftast i ditt rum: Sover.

SOCIALT..
Hur ofta festar du och vart brukar du gå: Hemskt sällan sen jag och Fredrik hooked up, innan dess varje helg i stort sätt. JH, Muskan.
Senaste konserten du var på: Riktigt stora? Gyllene Tider - GT:25, augusti 2005. Annars har man väl varit på småfjuttar.
Dansar du mycket: Dansar aldrig nykter...

BLANDAT..
Vad heter din morfar: Min morfar hette Karl (Kalle)
Vilket land kommer du i från: Sverige.
Vilken sorts lipsyl använder du: Mary Kay Satin Lips
Vad köpte du senast: Allra senast? 20 minuters solning.
Har du nåt husdjur: NickyNicksen, the Golden Retriever.

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0