En ny vecka, ett nytt liv.

Jag har fått kära Anna att joina mig på denna veckoprövning á la Du är vad du äter. Hon och jag kommer skriva ner exakt allt vi mumsar i oss hela veckan inklusive drycker (förrutom vatten), för att sedan på söndagkväll maila dem till varandra för granskning. Lite feedback och så kanske på vad man kan göra annorlunda för att förbättra sina matvanor.  Dock är jag ju grymt sugen på ananaspajen som står i kylen. Fredrik tycker inte om ananas, men han har lovat att i alla fall testa den, och förhoppningsvis gillar han den och kan äta upp den, då det är 85 % kvar.
Och vet ni, jag trivs i mitt Haley i One Tree Hill-lockiga hår. Jag tycker seriöst att hon i säsong 5 är den hetaste amerikanska kvinnan just nu. Jag ska också färga håret lite mörkare när jag får nya pengar.

image39

Haley James Scott


Var förövrigt och inhandalde en påse qournfiléer idag på Hemköp. De har en drive där, och istället för 42,90 :- så kostade en påse 35,90:-, och det är ju faktikst några kronor man spar så. Köpte även tre st tacokryddmix, då vi tänkte laga amerikanska makaroner med tacoköttfärs i dag innan det är konfa. Men då det är tacoköttfärs kanske man ska kalla det för mexikanska makaroner? Kanske passar mer in.


image30

Kommentarer
Postat av: Anna

En fråga till.. kommer du skriva ner i din blogg också eller bara i ett eget dokument? För jag tror nog att jag håller det mellan dig och mig. Inte för att det spelar någon roll egentligen men det blir lite tjatigt att publicera stup i kvarten vad jag har ätit. :P

2008-04-14 @ 12:46:36
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Rebecca

Haha lycka till! det kan ju behövas eftersom det är sjukt svårt att motstå allt gott som finns :)

www.rebeccasblogg.se

2008-04-14 @ 12:51:25
Postat av: Anna

Ja absolut, roligare med fler. :)

2008-04-15 @ 07:48:49
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0